Fri fragt (1-2 dage) Bestil inden 11:00 og vi afsender samme dag

FAQ

Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål til Barberskabet

Har du svært ved at finde det svar du søger?
Prøv at holde 'Ctrl' inde samtidig med du trykker 'F'.
Her vil der komme et felt frem, oppe i højre hjørne.
I feltet kan du skrive et søgeord.
Derefter vil det ord blive markeret i teksten, som kan gøre det nemmere at finde.

__________________________

Hvordan bestiller jeg prøvepakken?

  • For at bestille en prøvepakke skal du på forsiden vælge ‘Gå til prøvepakke’.
  • Dernæst skal du vælge et medlemskab. Dette kan til enhver tid ændres. Første medlemspakke med barberblade sendes afsted 14 dage efter prøvepakken bestilles.
  • Efter at have valgt et medlemskab vælges ‘Tilføj til kurv’.
  • Herefter føres du videre til kurven, hvor ‘Jeg accepterer handelsbetingelserne’ skal krydses af, og ‘Gå til betaling’ vælges.
  • Du bliver nu bedt om at indtaste alle relevante oplysninger, og derefter vælge ‘Gå til betalingsmetode’. Her skal kortoplysningerne indtastes.

Kan jeg springe en måneds levering over?
For at springe en levering over skal du:

  • Log in på din profil. Har du endnu ikke oprettet dig som profil, kan du oprette en her.
  • Dernæst vælges ‘Leveringsplan’ i menuen til venstre. Her kan du se dine kommende leveringer, og springe fremtidige leveringer over. Vær opmærksom på, at dette ikke kan gøres når først ordren bliver behandlet.

I videoen nedenfor kan du se, hvordan du springer din næste levering over:

 Hvor ofte kan jeg springe levering over? 

Der er ingen begrænsning for eller gebyrer på, hvor ofte du kan springe en kommende levering over. Dog skal det gøres i tide, da kommende leveringer forsvinder fra leveringsplanen når ordren behandles.
For at se, hvordan du springer en levering over, se kan jeg springe en måneds levering over?

Kan jeg skifte mit medlemskab?

Ja, du kan altid skifte dit medlemskab, uden det koster ekstra. 
I videoen nedenfor kan du se, hvordan du skifter dit medlemskab:

Hvordan holder jeg en pause?
Hvis du ved, hvor længe du vil holde pause, kan du:

  • Log in på din profil. Har du endnu ikke oprettet dig som profil, kan du oprette en her.
  • Under ‘Leveringsplan’ vælge ‘Spring Over’ og dernæst vil din næste ordre være annulleret.

Hvis du ønsker at deaktivere medlemskab, så vælges ‘Rediger’ til højre ud for medlemskabet. Herefter kan du nede i bunden vælge 'Opsig Medlemskab'. Herefter kan du se, at medlemskabet er opsagt ved at medlemskabet ude på din profil er overstreget. Dette indikerer, at medlemskabet er opsagt korrekt.

Medlemskabet kan senere hen aktiveres igen på samme måde, eller ved at kontakte os på kontakt@barberskabet.dk

    Jeg har haft deaktiveret mit medlemskab. Hvordan aktiverer jeg det igen?
    Medlemskabet kan genaktiveres ved at:

    • Log in på din profil. Har du endnu ikke oprettet dig som profil, kan du oprette en her.
    • Under ‘Medlemskab’ finde det pågældende deaktiverede medlemskab, og trykke ‘Genaktiver’ i højre side.
    • Vær opmærksom på næste forsendelsesdato.

    Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
    Du kan altid opsige og genaktivere dit medlemskab, uden binding og gebyrer.

    • Log in på din profil. Har du endnu ikke oprettet dig som profil, kan du oprette en her.
    • Når du er logget ind, vælg 'Rediger' ude til højre
    • Nede i bunden klik 'Opsig medlemskab'
    • Herefter kan du se, at medlemskabet er opsagt ved at medlemskabet ude på din profil er overstreget. Dette indikerer, at medlemskabet er opsagt korrekt.

    I videoen nedenfor kan du se, hvordan du opsiger og genaktiverer dit medlemskab. 

    Hvordan ændrer jeg leverings- og betalingsadresse? 

    I videoen nedenfor kan du se, hvordan du ændrer din leverings-og betalingsadresse.

    Hvordan knytter jeg en brugerprofil eller ekstra medlemskab til mit medlemskab?

    Du kan ikke knytte en brugerprofil eller ekstra medlemskab med andet betalingskort til et eksisterende medlemskab.
    Hvis du vil oprette et ekstra medlemskab til din profil kan du sende os en mail på kontakt@barberskabet.dk, eller ringe til os på 31 25 50 11.

      Modtager jeg mine barberblade direkte i postkassen?
      Du vil altid modtage dine barberblade direkte i postkassen. Vi ønsker ikke, at vores medlemmer skal bruge tid på at stå i kø i supermarkedet. Så du vil altid have nye barberblade liggende klart til at blive taget i brug. 

      Hvor lang tid går der før jeg modtager mine barberblade?
      Efter du har bestilt dit medlemskab, vil der gå mellem 1-2 hverdage, før du modtager din prøvepakke bestående af skraber samt 2 barberblade. Efterfølgende vil vi, som standard, afsende nye barberblade til dig 14 dage efter, du har bestilt prøvepakken. Du vil altid blive informeret via e-mail, så snart vi har sendt dine barberblade med posten. Vi trækker også først pengene fra dit kort, når vi har afsendt dine ordre.

      Hvor er min pakke? 

      Pakker kan spores på www.dao.as, hvis du indtaster pakkenummeret. 
      Har du ikke modtaget dit pakkenummer, så send os en mail på kontakt@barberskabet.dk.
      DAO benytter track and trace samt SMS- og e-mailservice, og vil give dig besked, når din pakke er leveret. Har du modtaget SMS, men leveringen alligevel ikke er i orden, er du velkommen til at kontakte DAO eller vores support.

      Hvornår sendes min næste pakke? 

      I videoen nedenfor, kan du se, hvordan du tjekker, hvornår du næste pakke bliver sendt.

      Jeg har tilmeldt mig et medlemskab på hver X. måned. Hvorfor modtager jeg allerede nye blade så hurtigt efter prøvepakken?
      Da prøvepakken består af et håndtag og to barberblade i stedet for 8 barberblade, så sender vi uanset frekvensen på medlemskabet første levering af barberblade afsted 14 dage efter prøvepakken bestilles. Ønsker man at vente længere tid på første levering, kan denne udskydes.

      Bliver jeg bundet til et medlemskab ved at bestille prøvepakken?
      Der er ingen bindingsperiode på medlemskaber.
      Langt de fleste ønsker dog at fortsætte med et medlemskab efter prøvepakken, og derfor sender vi 14 dage efter bestilling af prøvepakken en ny levering af barberblade afsted.
      Ønsker man efter prøvepakken ikke at fortsætte som medlem kan man afmelde sig ved at logge in på din profil. Har du endnu ikke oprettet dig som profil, kan du oprette en her.
      Herefter vælges ‘Medlemskab’ i menuen til venstre. Vælg dernæst ‘Rediger’ for det pågældende medlemskab. Klik herefter 'Opsig medlemskab' i bunden af siden.
      Herefter kan du se, at medlemskabet er opsagt ved at medlemskabet ude på din profil er overstreget. Dette indikerer, at medlemskabet er opsagt korrekt.
      Bemærk, at hvis medlemskabet opsiges efter en ny ordre er under behandling bliver ordren ikke automatisk annulleret.

      Hvor ofte skal jeg skifte mine blade?
      Det er meget individuelt hvor lang tid barberblade holder. De barberblade, som Barberskabet.dk sælger er af høj kvalitet. Vi anbefaler dog, at man skifter sine barberblade ca. én gang om ugen ved daglig barbering. Dette skyldes, at barberblade har en tendens til hurtigt at blive beskidte pga. snavs og hår, som kan medføre irriteret hud.

    1. Hvor mange blade modtager jeg pr. pakke?
    2. Du modtager 8 barberblade pr. pakke
      Alt efter hvor ofte du benytter bladene kan medlemskabet tilpasses til oftere eller sjældnere leveringer.

    3. Kan jeg modtage flere/færre blade pr. pakke?
    4. Du kan ikke modtage færre blade pr. pakke.
      Hvis du har brug for færre blade, kan dit medlemskab ændres til sjældnere levering.

      Kan jeg købe ekstra blade udover mit medlemskab?
      Nej, du kan som udgangspunkt ikke selv købe blade ved siden af dit medlemskab.
      Du kan selv ændre på mængden af blade via dit medlemskab.
      Hvis du har brug for flere blade, kan dit medlemskab ændres til oftere levering.
      Hvis du har brug for en ekstra levering nu og her kan du sende os en mail på kontakt@barberskabet.dk eller ringe til os på 31 25 50 11

    5. Hvor længe holder bladene?
    6. Det er meget individuelt for hver person hvor mange gange et barberblad kan anvendes.
      Skæglængden, samt rengøringen af barberbladet er typisk det, som afgør, hvor længe et blad kan holde.
      Vi har erfaring med, at vores barberblade kan holde helt fra 5 -10 gange.

      Hvordan rengør jeg bladet bedst?
      • Bank bladet let mod håndvasken. Herefter bør de fleste hår være væk.
      • Dernæst anbefaler vi, at man skyller bladet igennem med lunkent eller varmt vand. Dette bør fjerne alle hårene mellem bladene.

      Hvor bliver barberbladene produceret?
      Vores barberblade produceres af det amerikanske firma American Safety Razor (ASR), som blev grundlagt i 1875. ASR har produceret barberblade i over 130 år og var de første som producerede barberblade til offentligheden. Vi garanterer derfor vores medlemmer den højeste kvalitet. 

      Hvor mange klinger har barberbladene til skraberen?
      Hovedet har 5 skarpe klinger samt en ekstra klinge bagpå til at trimme de steder som er svære at komme til. Desuden har hovedet bløde aloe vera bånd både før og efter barberbladene, som giver dig en tæt og behagelig barbering. 

    7. Kan jeg bestille et ekstra håndtag? 
    8. Ja, du kan sagtens bestille et ekstra håndtag i videoen nedenfor kan du se hvordan.

      Hvad gør jeg, hvis mit håndtag er gået i stykker?
      Hvis dit håndtag går i stykker, kan du kan altid bestille et nyt håndtag på vores hjemmeside

      • Vælg på siden her feltet kaldet ‘Ekstra Håndtag’
      • Her kan du vælge imellem et orange håndtag (standard) og et kongeblåt håndtag

      Hvis du har brug for en ekstra levering nu og her kan du sende os en mail på kontakt@barberskabet.dk eller ringe til os på 31 25 50 11

      Virker håndtaget/bladene med andre blade/håndtag?
      Vores håndtag og blade er produceret specielt til at komplementere hinanden og kan derfor ikke kombineres med andre håndtag/blade

    9. Hvad har I af komplementærprodukter?
    10. Vores komplmentærprodukter er Barbergel og Aftershave
      Barbergel sikrer en friktionsløs og glat barbering.
      Aftershave reducerer rødme og kløe efter barbering.

      Hvad bør jeg vide om jeres barbergel og aftershave?
      • Er produceret og kvalitetstestet i Danmark
      • Er helt fri for parabener og farvestoffer
      • Forebygger røde knopper og indgroede hår
      • Kan anvendes af både mænd og kvinder
      • Er udviklet med respekt for miljøet

      Hvordan bruger jeg jeres barbergel og aftershave?
      Barbergel:

      1. Gelen smøres på det område, som skal barberes. Gør eventuelt huden og hårene lidt våde inden påføring af barbergelen.
      2. Barber som du plejer, og start gerne med hårretningen, hvis du har længere hår ved start af barbering
      3. Benyt derefter aftershave for reducering af rødme og kløe
      Aftershave:
      1. Barber dig som du plejer
      2. Smør aftershave på huden efter barbering for reducering af rødme og kløe efter barbering

      Jeg ønsker at modtage aftershave og/eller gel, men bruger ikke en hel flaske pr. levering af barberblade.
      Da vores komplementærprodukter kun kan sendes afsted som del af medlemskab med barberbladene, så er det ikke muligt at bestille aftershave og/eller gel efter behov.
      Dog kan man ved at kontakte os på kontakt@barberskabet.dk få oprettet to medlemskaber, hvor levering ligger forskudt af hinanden. Det ene medlemskab vil være inklusiv gel og/eller aftershave. Dermed vil hver anden levering af barberblade indeholde komplementærprodukter.

      Kan jeg bestille rejseholder/bestyttelsesetui etc.?
      Du kan endnu ikke bestille rejseholder/beskyttelsesetui til dine blade.
      Det er komplementærprodukter, som snart vil blive en del af vores sortiment

      Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min brugerprofil?
      Hvis du er usikker på din adgangskode kan den nulstilles ved at trykke ‘Glemt adgangskode?’ under loginsiden. Herefter vil du modtage en e-mail, hvor du kan nulstille din kode
      Hvis du har mistanke om en eventuel fejl i e-mailadressen er du velkommen til at kontakte os på kontakt@barberskabet.dk.

      Hvordan nulstiller jeg min kode?

      1. For at nulstille din kode skal du vælge ‘Glemt kode?’ på loginsiden.
      2. Du vil herefter modtage en e-mail med et aktiveringslink.
      3. Modtager du ikke en e-mail kan der være fejl i selve e-mailadressen. Hvis du har mistanke om dette, så send os en mail på kontakt@barberskabet.dk.

      Kan jeg være medlem uden at have en profil?
      Man kan sagtens være medlem og kunde hos os og modtage mails uden at have tilknyttet en brugerprofil. Ved at knytte en brugerprofil til dit medlemskab får du mulighed for at:

      • Ændre næste leveringsdato
      • Springe leveringer over
      • Ændre leverings- og betalingsoplysninger
      • Opsige medlemskabet

      Hvordan er mine kortoplysninger sikret?
      Dine kortoplysninger er krypteret via SSL og sikret via betalingsservicen stripe.

    11. Hvornår og hvor ofte trækkes beløbet?
    12. Beløbet trækkes hver gang en ny pakke skal sendes afsted til dig.
      Hvis du for eksempel modtager barberblade hver 3. måned, så trækkes beløbet hver 3. måned.
      Vi trækker beløbet når vi afsender din pakke.
      Får du en ordrebekræftelse i weekenden eller på en helligdag vil pakken blive sendt og beløbet blive trukket næstkommende hverdag.

      Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
      Du kan betale med:
      • Visa Dankort
      • Mastercard
      • Apple Pay
      • American Express

      Hvordan opdaterer jeg mine kortoplysninger?

      I videoen nedenfor kan du se, hvordan du opdaterer dine kortoplysninger

      Kan man betale med mobilepay eller Swipp?
      Det er endnu ikke muligt at betale med sin mobiltelefon via Mobilepay eller Swipp.

      Sælger I også medlemskaber til firmaer?
      Vi er åbne for firmaer, som ønsker at tilbyde vores medlemskaber, som ekstra frynsegode til medarbejderne. Tag endelig kontakt til os på: kontakt@barberskabet.dk

    13. Kan man købe jeres produkter andre steder?
    14. Nej, du kan ikke købe vores produkter andre steder.

      Hvad koster leveringen?
      Alle leveringsomkostninger, ekspres såvel som almindelig, er inkluderet i priserne, som opgives.