Fri fragt (1-2 dage) Bestil inden 11:00 og vi afsender samme dag

Vores historie

 

Sådan startede Barberskabet

Barberskabet startede som et eksamensprojekt på bacheloruddannelsen for Jacob og Jesper, som står bag virksomheden. De havde i længere tid leget med tanken om, at der måtte kunne findes en praktisk løsning på problemet med dyre barberblade i supermarkedet, og at dette skulle løses på en bekvem, billig og praktisk måde, uden at gå på kompromis med den gode kvalitet.

Barberskabet blev subjektet i et sidste eksamensprojekt, men modsat Jacob og Jespers store tiltro til idéen, så var censor og underviser skeptiske, og projektet endte med et 02, og kommentaren "Drop det der! Det bliver aldrig andet end et hobbyprojekt!”.

Kommentaren gav blot mere blod på tanden, og i februar 2016 så Barberskabet dagens lys. Ved siden af kandidatstudiet blev der pakket barberblade på kollegieværelset, som Jacob og Jesper selv leverede på cykel, udskudt speciale, og taget SU-lån for at få virksomheden op at køre.

I dag er værdierne de samme: Vi vil være den bedste abonnementservice for barbergrej, og levere barberblade af høj kvalitet direkte i postkassen til fair priser, og på fair betingelser. Vores medlemmers tilfredshed er nemlig altid i centrum.

For at sikre vores værdier sidder vi klar til at hjælpe dig alle ugens hverdage. Har du udfordringer med vores hjemmeside eller ved dit medlemskab, assisterer vi gerne indtil alt er i orden. Er din pakke gået tabt, får vi gerne sendt dig en ny med ekspreslevering. Oplever du en fejl ved produktet, får vi erstattet dette. Vi arbejder hele tiden på at forbedre og udvikle os, og ønsker, at konceptet skal være så enkelt og transparent som muligt. Vi tager derfor imod alle henvendelser og spørgsmål på alle vores platforme, og bestræber os på at besvare disse inden for 1 - 2 timer.

Barberskabet er siden opstarten vokset på flere parametre. Et større team med flere ansatte, over 30.000 medlemmer i Danmark og Sverige, og en større produktportefølje. Dog nægter vi fortsat at gå på kompromis med kvalitet, tilfredshed, eller det gode forhold til vores medlemmer.

Vi tror på, at man med høj integritet, et godt produkt og enkelt koncept, en ærlig forretning, og en god service får de gladeste medlemmer. Og glade medlemmer er det absolut vigtigste for os hos Barberskabet.